Fragments of colors











{Iulie 18, 2010}   vintage mood

Vorbind la modul general.

Romanul e inventiv. S-a demonstrat acest lucru de-a lungul timpului si continua sa se confirme. Si cum suntem in plina criza si veniturile scad invers proportional cu inventivitatea despre care vorbeam, romanul s-a hotarat sa inverseze cumva balanta asta. Pe principiul ”codrul, ramul mi-e prieten numai mie”, astazi vorbim despre trendul vintage si valorificarea resurselor.

Vorbind la modul particular.

Ca idee, bazandu-ma pe experienta mea de acum vreo 7-8 ani de a starnge toate margelele, nasturii, atele colorate de la toate matusile si verisoarele pentru a confectiona margele si bratari – lucru pe care l-am facut si au iesit niste accesorii foarte dragute pe care le mai am si acum – ma gandeam ca as putea sa ma las si eu purtata de trend-ul asta si sa ma iau de facut brose si cerceri si coliere. Mai intai pentru mine. Apoi…mai vedem.

Ei, in spiritul acestei idei, am luat internetul la pas avand ca tema de cercetare ”vintage style”. Pe langa o multime de lucruri dragute pe care le-am descoperit, recunosc ca m-am si distrat copios. Nu o sa dau link-uri, nu o sa pun poze, doar o sa expun cateva observatii  subiective de altfel, dar de la care nu ma pot abtine, recunosc.  😀 Astfel, sa zicem ca ”pentru unii…”

– Mileul de pe televizor e vintage si poate fi transformat in colier (cu greu nu am pus poza aici dar am ras cu lacrimi). Colierul se numea  ”Folwers of the dream”. Un model unicat, format dintr-un mileu crem-verziu (poate si timpul si-a adus nota sa de culoare), imbogatit cu paiete negre si 3 margele, de care erau legate 2 panglicutze de catifea. No comment

– Hainele de la SH sunt vintage. Plecand de la aceasta apreciere au aparut zeci de bloguri ale unor domnite care, din lipsa de alte preocupari, bat magazinele de haine second hand in lung si in lat, aleg diverse articole de imbracaminte, le mai cos eventual doi – trei nasturi, isi fac poze cu ele si hop, le scot la vanzare pe internet. La cost cel putin dublu. Buna afacere,zic. Daca le merge, le merge.  Intrebarea mea e insa alta – dupa ce ca oricum e destul de greu sa iti cumperi haine de pe internet (eu nu am facut asta niciodata si nici nu o voi face) pentru ca nu le poti proba, atunci de ce ai vrea sa iti cumperi in felul asta haine SH de o calitate oricum indoielnica? Probabil ca ofera credibilitate tag-ul „stare excelenta”. Probabil.

– Carpeta cu rapirea din serai e vintage!!!! Asta jur ca abatut-o la fundul gol pe aia cu mileul ,mai ales cand am vazut comentariul ”carpeta unicat, realizata de bunica mea dupa primul model aparut in sat”. Pret 750 Ron.  Unicat, nu neg asta, ca saraca femeie o fi muncit dar totusi… 750 Ron???? Oare e pretul cu TVA (24% normal) sau fara TVA? :))

– Se poarta fulgii. La gat, in par, la mana, la picior…nu conteaza. V-am zis ca romanul e inventiv. Sursa acestor fulgi este uneori indoielnica. Nu pot pune poze, dar credeti-ma ca am gasit niste ”accesorii” direct din cuibarul cu oua. Vorba aia – ce pana mea, valorificam maxim resursele!

Nu vreau sa fiu rea. Am vazut si lucruri dragute, si idei originale iar aici chiar as putea sa dau niste link-uri, dar ar fi prea multe si nu vreau sa discriminez asa ca le pastrez pentru mine in delicious 🙂 Ce am vrut sa arat este altceva – si anume ca, sub umbrela asta mare si interesanta a trend-ului vintage (care mie recunosc ca imi place) culorile si gusturile se amesteca atat de tare incat linia dintre frumos si kitsch este foarte subtire si foarte usor de trecut. Ar fi culmea acum sa ma apuc sa dau sfaturi despre cum (NU) se combina fulgii din cuibar cu nasturii de la fusta matusii, asa ca raman in coltisorul meu, fara a avea pretentia ca sunt culă, dar bucurandu-ma zilnic de culori, in stil propriu. Cam asa ceva:

Lasă un răspuns

et cetera
