Fragments of colors











{Iunie 3, 2010}   Ia d-aici!

Talentul e innascut…nimic de zis, dar mare parte din formele in care se materializeaza se datoreaza antrenamentului asiduu si facut cu mult sacrificiu si daruire. Bai, dar au unii un talent sa-ti  f*%a  ziua….exact atunci cand ti-e lumea mai draga. Cum ziceam, tine de antrenament si de o practica constanta (nu am vrut sa evit cacofonia, na!) la care se adauga o strategie de exacerbare a talentului pusa la punct cu minutiozitate.

Exemple concrete? Ohohoho..fara numar, baby, doar ca azi le-a intrecut pe toate. Nu are rost sa povestesc cum, de ce, unde, cine…n-are rost.  Dar particularitatea momentului merita toata atentia. (Imi pare rau ca nu am avut timp sa scriu cand eram in mijlocul actiunii pentru ca poate as fi depus un pic mai mult patos. Acum, m-am calmat, slava  Domnului!).

Revenind la particularitatea momentului, aceasta consta intr-o serie de ganduri care mi-au trecut prin cap fulgerator, amestecandu-se cu cel mai colorat limbaj de care m-am simtit in stare (si-am fost intr-o forma de zile de mari, credeti-ma!), ganduri datorita carora mi-am dat seama ca nu merita, chiar nu merita sa imi consum energia degeaba.

Gandul 1 – Cat kkt poti sa mananci?

Gandul 2 – Doamne, cat pot sa urasc oamenii incoerenti, care se contazic singuri.

Gandul 3 – Ei, hai? Mai poti?

Gandul 4 – Vezi ca ti s-a strambat o suvita de par si ti s-a intins un pic ruju!

Gandul 5 – Ce manac eu azi la pranz?

Gandul 6 – Hai frate, n-ai terminat?

Gandul 7 – Cred ca imi comand niste paste sau o salata….

Gandul 8 – De ce s-a facut liniste, ai intrebat ceva? A, pot sa vorbesc si io? Pfiuuu…saru-mana, ca credeam ca nu mai taci. Dar parca m-as abtine ca mi-e sa nu scap vreuna colorata.

Gandul 9 – Ipocrit, narcisist, pupincurist….

Gandul 10 – Sa-mi trag palme, e abia 10! Ma duc sa imi fac o cafea.

Gandul 11 –

Atat. Hai c-a mai trecut o zi!

Lasă un răspuns

et cetera
