Fragments of colors











{Mai 29, 2010}   o relatie speciala…

Ce-mi place cand e caaald…immm…ce bine e! Am dat drumul la ventilator si ma bate drept in cap si in acelasi timp imi ridica si fusta (interesant nu? Nu va spun in ce pozitie stau, dar oricum sa stiti ca e comoda si e cat se poate de confortabila pentru starea de epuizare/ lene/ somn/ incantare/ entuziasm pe care o am acum).

Ascult o melodie care ar putea fi in acelasi timp vesela si deprimanta, doar ca ma fac ca nu ii aud versurile si totul e perfect. Ma gandesc acum ca sunt momente in care mi-e lene sa gandesc prea coerent si imi vin asa tot felul de chestii in cap pe care nu ma straduiesc sa le pun in ordine. Si ies uneori lucruri foarte interesante…

Acum e un moment de genul asta, dar avand in vedere faptul ca am inceput sa scriu o sa incerc sa pastrez un grad minim de decenta si coerenta in ganduri, fara sa fac insa din asta un scop pentru ca nu cred ca o sa reusesc. As citi ce am scris pana acum, aici, dar nu ma simt in stare asa ca o sa ma concentrez sa ma opresc pe un singur subiect. De fapt, ma gandeam la o chestie…si anume la relatia mea foarte speciala cu norocul.

Sa va explic. Suntem un fel de soarecele si pisica (eu fiind pisica, evident). Cu alte cuvinte eu alerg dupa el, incerc sa il conving sa apara, sa isi faca simtita prezenta, sa ma bucur si eu de el, sa ii soptesc cuvinte de amor… Iar el, un insensibil. Un nesimtit care imi taie fata de fiecare data la nivel milimetric, apoi in goana lui mai are si tupelul sa se intoarca, sa scoata limba si sa se trambe la mine. Deci cum spuneam, ne vedem doar in trecere si atunci isi bate joc de mine.

Caz concret – nu am invatat un subiect  pentru examen, ala imi pica; am uitat sa imi iau umbrela de acasa, nu-i nimic, ploua din senin; vreau sa imi cumpar o rochie care a stat 2 luni pe manechinul din magazin, o ia altcineva fix din fata mea; ma rog sa nu ma intalnesc cu vecina de la 4 in lift, e…ba ea e acolo asteptandu-ma; imi iau bilete la concert, nu ma agit prea tare ca sigur se amana. Asta asa, in mare, foarte mare…ca sa va dati seama despre ce vorbesc. Bai si am incercat  cu gandirea pozitiva, poate-poate atrag spiritili…nimic. Cum s-ar zice, merg prea atenta pe strada sa nu calc in ceva (my bad!).

Ei, dar mi-a venit o idee. Si cred ca o pun in aplicare. Imi fac eu frumos pe desktop un folder, deschid un docoment word, deschis Google si caut ”cum atrag norocul”. Ia sa vezi ce strategie feng șui imi fac, imi redecorez camera, imi iau chilotii pe dos si mi-i asortez intotdeuna cu sutienul, plec cu dreptul din camera, scuip toate pisicile negre si fug de popi. Google zice multe…o sa le incerc pe toate la un moment dat. Sau ar trebui pe toate in acelasi timp? Nu ma prea  pricep la asta cu norocul. O sa va spun totusi care a dat rezultate…

Intre timp, pentru ca imi place adrenalina si pentru ca vreau sa il sfidez pe nesimtit, am jucat la loto. Daca vreti sa jucati si voi, dati-mi un semn sa va spun numerele mele. Sigur nu ies, asa ca va mariti sansele de castig 😉

later edit Azi le-am combinat: cea mai nasoala varianta de subiecte la examen + semiconcert cu ploaie si fara umbrela. Io v-am zis ca nu ma încurc…

Lasă un răspuns

et cetera
