Fragments of colors











{Mai 28, 2010}   Floarea de portocal vrea sa imi spuna o poveste…

De fiecare data e la fel de alba si de parfumata. Si de fiecare data isi trage energia din mine ca sa isi poate deschide petalele de ceara.

Data trecuta s-a deschis brusc, nu m-a anuntat, exact cand mi-era lumea mai draga si mi-a rapit zambetul pe care de cateva zile il duceam cu mine pe oriunde mergeam. Am ignorat-o ceva vreme dar, desi incercam sa nu o vad, ii simteam parfumul. Cum as fi putut  sa o mai evit? Devenise simptomatic si era deja a doua oara, asa ca stiam ce urma sa se intample. Floarea e de treaba totusi pentru ca, inainte sa se inchida, a stat cu mine sa ii scriu. Apoi mi-a sarutat fruntea si s-a retras invaluita in parfum.

Acum planuieste sa infloreasca din nou…ii aud petalele gemand in foile bobocului, incercand sa evadeze. Radacinile sunt deja bine infipte si trag energie.  Nu stiu totusi ce sa cred si ar fi bine sa nu o subapreciez…poate acum stie o poveste frumoasa, fara  personaje dubioase cu flori in par, fara intrebari la care nu o sa imi raspunda niciodata nimeni, fara jocuri de certitudini si incertitudini.

Nu uit de ea…o ingrijesc poate cu mai multa pasiune decat pe altele. Dar, intr-o relatie intotdeauna vine un moment in care, in ciuda respectului, a momentelor frumoase, a iubirii reciproce, ei bine iti vine sa iti bagi picioarele si sa pui conditii. Eu nu pun mai multe, e suficienta una singura – vreau sa imi spuna povestea Aia, pe care stiu ca o stie dar pe care nu vrea sa mi-o spuna pana la capat…

Cer mult? 🙂

Lasă un răspuns

et cetera
