Fragments of colors











{Mai 23, 2010}   cocktail morning

Am avut din nou nevoie de cel putin 10 minute sa realizez in ce zi a saptamanii  suntem si de ce alarma de la ceas se incapatana sa ma trezeasca la nesimtita ora 6.30 (de parca era vina ei ca o setasem eu asa…dar in fine!). Mi-am dat intr-un final seama cand, deschizand putin ochii am vazut ca stimabilul domn Tarde imi veghease toata noaptea de pe perna din stanga.  M-am simtit prost pentru ca inca de dimineata trecuta imi dadusem intalnire si cu Habermas, dar l-am lasat sa ma astepte la vreo 150 de pagini distanta. Sunt o neserioasa dar pana la urma e ok, ne intalnim azi si bem o cafea impreuna..estimez pe la ora 14.00 si ii povestesc si motivele intarzierii. O sa inteleaga si uite-asa toata lumea e fericita 🙂

In alta ordine de idei, alta e povestea acestei dimineti.  Nu stiu cum s-a facut, dar s-au aliniat stelele in asa fel incat cafeaua a iesit exact asa cum imi place mie, am redescoperit o melodie pe care am ascultat-o pana cum de cel putin 5-6 ori (si intre noi fie vorba, e una dintre cele mai frumoase povesti  spusa in versuri si note pe care o stiu si pe care o gasesc de fiecare data la fel de emotionanta :)), florile pe care le-am primit vineri s-au inviorat si sunt la fel de frumoase, matza vecinului, cea care sare tot timpul pe pervazul meu, si-a dat seama in sfarsit ca putem purta o discutie decenta fara sa ii fac vreun rau (si a tors :X), mi-am gasit culorile asa ca voi avea un curs foarte atragator la sfarsitul acestei zile, parul imi sta perfect (nu ca m-ar vedea cineva, dar trebuia sa mentionez macar ca sa tin eu minte ca se poate),  si, ce e cel mai important, chiar am chef sa ma iau de treaba (”Exact d-aia stai tu acum sa scrii pe blog , nu?” zise vocea ratiunii. O recalcitranta, zic, fara sa o bag in seama.)

De-acum gata. Am treaba.

Dar mai intai, sa o mai ascult o data….

Lasă un răspuns

et cetera
