Fragments of colors











{Mai 19, 2010}   Intre 2 pereti albi si doi pereti verzi.

Astazi, in timp ce Bob Marley se incapatana sa ma convinga de faptul ca ”the sun is suhning”, desi eu vedeam cat se poate de clar prin geamul autobuzului cam cat de tare ploua si cat de innorat era afara, am avut o revelatie. Era aproape sa cad in momentul in care, luminata de revelatia divina, mi-am luat mana de pe bara de sustinere cu intentia de a-mi trage o palma.

Sunt blonda in cap, ca sa mai! Am avut impresia ca azi e marti, toata ziua. De la ora 7, la ora 18.30 (ora la care mi-am dat seama ca de fapt e miercuri).

In fine, nu mai conteaza. Cert este ca, in ciuda faptului ca acum am deschise 3 ppt-uri cu programe phare si alte minunatii de genul asta, ei bine, nu am chef. Nu azi. Uite-asa. Pur si simplu feeling-ul de marti nu e compatibil cu cel de miercuri si nu vreau sa le amestec, ca cine stie ce iese.

00:30. Punct. Pe sistemul ”hai ca mai stau 5 minute”, am frecat-o cu gratie aproape o ora, cautand pantofi pe net. (zunt zu-zu). Si in plus, m-am enervat ca nu se mai intalmpla nimic interesant pe Facebook, nu tu un like, nu tu o poza noua. Nimc nimic. Bai, astia din lista mea, ia hai, mai cu viata in voi!

Sau ar trebui sa o iau ca pe un semn ca as face bine sa mai deschid si altceva in afara de minunatul site (a se intelege chestiile minimizate in bara)?

Poate…asa ca, intre cei doi pereti albi si doi pereti verzi pe care ii posed, imi urez sa-mi vina cheful de pe unde l-oi fi pierdut si sa ma iau dracului de treaba.

Si ma iau…dar mai intai, wishfullthinking 🙂

p.s. m-a intrebat cineva azi ce vreau sa ma fac cand voi fi mare. Si i-am zis ca as vrea sa ma fac mica. Oare se poate? 🙂

Lasă un răspuns

et cetera
