Fragments of colors











{Mai 9, 2010}   O poveste…

Unii zic ca prima impresie conteaza foarte mult, eu zic nu nu-i chiar asa, pentru ca nu intotdeauna trag cele mai inteligente si adecvate concluzii. In schimb, imi place sa retin prima impresie, primul schimb de replici…pentru ca, la un moment  dat o sa ma uit inapoi si o sa zic:  Mai sti tu cand ne-am intalnit prima data? Bai ce tineri ”ieream”!

Acum mi-am amintit de un astfel de prim moment, de o prima intalnire intr-o dimineata placuta de toamna insorita. Era poate un pic cam prea dimineata totusi. Dar nu-i nimic, am rezolvat asta cu o cafea cu spuma de lapte la pahar de plastic si cu o discutie in fata cladirii inalte si vechi, care ne astepta sa fim acolo peste o ora, o ora jumate.

Cam ce poti discuta cu o persoana cu care nu ai nimic altceva in comun in afara de faptul ca trebuie sa fiti la o anumita ora in acelasi loc? Simplu…banalitati din care iti dai seama ca nu doar circumstantele sunt comune, ci si ceva locuri, pasiuni sau cafele. Am vorbit vreo ora si am intrat. Nu mai retin daca am avut locuri apropiate in sala sau ne-am asezat in colturi deiferite. Oricum nu mai conteaza.

Cam asta a fost atunci si pot sa zic acum: baaaai ,ce tinere ieream Silvy, ce tinere ieream si habar nu aveam ce o sa ne astepte!

Cate cafele mai degraba nocturne decat matinale, cate discutii despre pasiuni comune si varste critice, cati nervi ne vom calma reciproc cu o imbratisare si un zambet, la cati pantofi, cercei si rochii nu vom visa sub paturi rosii, cate beri nu vor stinge dorul de mare si soare…si cate si mai cate!

Si tot pe principiul ”ce tinere ieream”, iti urez sa faci cu incredere primul pas in cel de-al treilea deceniu al minunatei tale existente. Nu-i chiar asa de rau…si te asteapta si mai multe cafele, si mai multe beri, si mai multe imbratisari! E chiar misto!

Pentru mine:…si daca toate primele intalniri ar avea continuari atat de frumoase as trai intr-o lume perfecta. Dar nu se intampla asta, asa ca ma multumesc cu o bucatica de perfectiune cu aroma de cafea. Multumesc Silvy.

Lasă un răspuns

et cetera
