Fragments of colors











{Mai 2, 2010}   Impuls de moment…

Nu imi place sa dorm.

Imi place sa ma trezesc dimineata…imi place momentul ala de semilumina si semiconstiina, cand ma gandesc ca ma asteapta o gramada de lucruri de facut, de oameni de vazut (cunoscuti sau necunoscuti), ca o sa citesc iar 20 de pagini in metrou, ca o sa ascult iar muzica pe guerrilla si o sa mai descopar inca 2-3 melodii foarte misto pe care le asculta prietenii prietenilor prietenilor mei (asta via facebook), ca o sa imi calculez iar caloriile si o sa imi dau seama ca, la naiba, iar am depasit cu vreo 200 limita impusa (dar ce buna a fost bucatica aia de ciocolata!!!), ca o sa beau iar cafeaua de dimineata la birou, cu mult lapte si ca seara o sa imi fac alta ca sa mai pot sta pe net vreo 3-4 ore, ca o sa rad, ca o sa ma plictisesc, ca o sa ma doara picioarele urcand scarile de la metrou, ca o sa imi ia mult timp pana o sa ma hotarasc cu ce ma imbrac, ca o sa vorbesc la telefon cu prietenii, ca o sa termin urmatorul capitol din lucrarea de licenta, ca o sa fie din ce in ce mai cald pentru ca vine vara…. si cate si mai cate!

Ei, un singur lucru intervine in armonia acestor lucruri…mai intai trebuie sa ma dau jos din pat…

Acum ma duc sa dorm, vad eu cum ma descurc maine dimineata.

(in paranteza fie spus, cred ca asa 🙂 )

Lasă un răspuns

et cetera
