Fragments of colors











{Aprilie 10, 2010}   Cu telefonul inchis.

La dracu cu tehnologia!

Cand mi-e lumea mai draga, suna telefonul. Cand nu am chef sa vorbesc, suna telefonul. Si cand am chef sa vorbesc, ei bine, nu mai suna.

Asa ca am ajuns la concluzia ca nu mai chef sa depind de telefon. Uite la el cum sta micutul pe masa, langa laptop, inchis, fara vlaga si baterie in el.  Cel putin asa stiu sigur ca nu mai suna si ca in momentul in care ma intorc in camera dintr-un loc unde nu l-am avut cu mine, nu ma voi mai uita repede pe display. Pai nu as avea de ce. Vrea sa sune? Treaba lui. O sa afle ca abonatul nu e disponibil.

Si partea distractiva este nu doar ca abonatul nu e disponibil la telefon, dar si-a cam bagat picioarele in ea de comunicare.

Concluzie:  si cand esti in trecere, nu mai intreba.


Lasă un răspuns

et cetera
