Fragments of colors











{Aprilie 5, 2010}   Aprilie

Ma intreaba azi o voce:

-“Si…ce planuri de viitor aveti? V-ati gandit ce veti face in perioada urmatoare?”

-“(Hopa…mi-am zis. Vocea asta stie ceva ce eu nu stiu? Sau ce-o fi vrand de la mine?) Auzi, ce vrei de la mine?”

-“Bai, desteapto! Sunt vocea ratiunii tale si ar fi cazul sa te trezesti. Deci, fii atenta: concediu pa, sarbatori pa, relaxare acasa la re-ve-de-re…! Asadar, revin cu intrebarea? Ce planuri de viitor aveti dom’soara?”

-“Aha! Am inteles. Auzi ma, da nasol moment ti-ai gasit si tu acum sa ma pui sa fac asta…N-as mai putea astepta? “

-“Da-ti doua palme!”

-“Slap. Slap. Si avem asa – licenta de scris, proiecte de incheiat cu “succesuri” depline, o aniversare (a mea..dhaaa!), niste planuri de genul “de maineeeeee…” (planuri care TREBUIE sa iasa). Ar mai fi niste povesti incepute frumos si care ar putea continua frumos 🙂

Si toate pana pe 30 aprilie fix. Si toate or sa ceara multi neuroni tociti, o nuanta in plus care sa accentueze cearcanele, niste fire de par in minus si multe ore in plus nedormite. Si cafea. Yuhuuu…suna periculos!”

Vocea a tacut multumita. Primul neuron a murit déjà…iar eu ma duc sa imi fac o cafea.

Razvan says:

sounds familiar. this conversation never ends. still there’s a silver lining there: you’re still alive 🙂

cand e ziua ta?



danivas says:

Ziua mea e fix cu o zi inanite de deadline-ul pe care mi l-am propus :)Dar ce legatura are?



Razvan says:

😀 speram ca esti leu 🙂



danivas says:

:)) cat ma distreaza asta cu compatibilitatile! Vaaaai! :))



Razvan says:

haha. eu nu prea cred in compatibilitati. dar totusi cred asa sort-of gen i feel silly to belive but i am cause..

daca as vrea sa fim compatibili sigur nu as vrea sa fi leu 🙂



danivas says:

🙂 that was a nice answer!
Si totusi, atunci de ce ai zis ca sperai sa fiu leu?



Razvan says:

cred ca blogul tau mi-a dat asa un vibe de leoaica. uite guilty secret: i actually like the *real* lions. si aici ti-as spune o mica povestire despre zodii si ascendenti si de ce unii lei par cuminti dar poti fi surprinsa…

to answer your question [ and you know i don’t do that 🙂 ] it was a compliment hidden in a question 🙂 [ yeah , i’m not that good at this..]

😉



danivas says:

🙂 sa zicem ca am vrut o confirmare a complimentului pe care l-am sesizat intr-o oarecare masura, doar ca nu stiam cum si daca trebuie interpretat.

Acum am inteles si…multumesc! 🙂

P.S. astept povestioara despre zodii si ascendenti.



Razvan says:

On my facebook profile it says ” i’m so much cooler online ” , which is actually a true story..i noticed though that we all are a bit cooler online , but i do hope that you are cooler offline. that would be pretty great!

despre zodii si ascendeti e relativ simplu : zodia e cum esti, dar ascendentul e cum te prezinti. De ex eu sunt leu dar am ascendent in varsator , deci sunt mai putin perceptu ca o forta a naturii desi gandesc ca o forta a naturii 😛

Ca sa iti afli ascendentul trebuie sa stii in ce zic [ ha ha 😛 ] esti nascuta si la ce ora [ acum suntem seriosi ] si sa te uiti pe niste liste undeva pe net.

Knowing is power. or just plain fun 🙂



danivas says:

🙂 interesant…habar nu am ce ascendent am, dar o sa aflu si te anunt. Ceea ce stiu sigur, este ca taurii sunt foarte, dar foarte curiosi.
Si acum ma intreb: oare cati marin razvan pot fi facebook? Ia sa vedem 🙂



Razvan says:

ha ha. vad ca nu te-ai descurcat 😛
cauta the curly with glasses pic si u’ll know you’re „home” 🙂



danivas says:

Ha, ha…ba m-am descurcat, dar nu am vrut sa fac extra-ore la birou 🙂



Razvan says:

i’m proud of you!



Lasă un răspuns

et cetera
