Fragments of colors











{Martie 29, 2010}   Just :)

Stiti ca e legea aia a lui Murphy cu “ce incepe prost, se termina si mai prost”. Permiteti-mi va rog ca, aplicand psihologia inversa, sa cred ca ce incepe frumos se va termina si mai frumos.

De ce asta? Pentru ca pentru mine saptamana a inceput frumos – fara evenimente deosebite, fara liniste si pace in activitatile mele zilnice. Pur si simplu a inceput frumos.  Nu m-a afectat nici faptul ca s-a schimbat ora si teroetic ar fi trebuit sa ma trezesc mai greu, nici faptul ca dimineata a fost mohorata si fara soare, nici ca a trebuit sa alerg la facultate de la etajul 3 la parter, apoi la 2, apoi din nou la parter, apoi din nou la 2 (iar profa de fapt era la 1…eh, un pic de miscare de dimineata nu strica).

Si recunosc ca nu mi-a placut atmosfera de luni de dimineata de la birou (cu care, intre noi fie vorba, eram de fiecare data mai mult decat solidara). M-am conformat cu starea mea de spirit, mi-am pus castile si ce sa vezi? „Sun is shining, the weather is sweet” 🙂

Nu stiu cum a trecut ziua…sau de fapt stiu – cu zambetul pe buze.  Stiti sentimentul ala cand iti cumperi niste pantofi noi (si nu oricare, ci aia pentru care te-ai oprit brusc in fata virtrinei si pe retina ti-au aparut ca la masinile de jocuri de noroc, in loc de $$$, pantofi-pantofi-pantofi) si iesi prima data incaltat cu ei… Ai un zambet pana la urechi care tradeaza satisfactie+multumire+implinire+fericire (golul din buzunar nu se pune :)). Ei cam asa am fost eu azi…doar ca fara motiv. Si mi-a placut, si mai vreau!

Si sa vezi cand o sa imi iau si pantofii aia la care visez…ei, atunci sa vezi mood!

Lasă un răspuns

et cetera
