Fragments of colors











{Martie 15, 2010}   Zuzu-zuza buburuza…

Ar trebui sa fac si eu ceva util, zic. Si m-am asezat confortabil, cu laptopul in brate, convinsa ca o sa imi termin proiectul in maxim o ora. Stai sa imi prind parul ca ma deranjeaza. Gata. Ar trebui sa imi scot si ochelarii ca parca simt nevoia de mai multa claritate. Asa. Next…ah, damn it. Ce departe e cana de cafea. Trebuie sa fie mai aproape. E mai bine acum. 5 minute pe facebook…5. Atat. Aaaaaa….mi-am adus aminte de o melodie. Trebuie sa o ascult. Good, good.

Acum sa ne intoarcem la proiect. M-a pus naiba sa fac ordine pe desktop…unde l-oi fi salvat? Hai ca ma uit mai incolo ca mi-am adus aminte ca tre sa trimit un mail. L-am trimis. Si un pic de facebook ca am pus o poza si am primit un comentariu. Ha…esti buna babe (si nu, asta  nu e comentariul pe care l-am primit, ci cel pe care il fac eu in semn de raspuns si recunostinta).

Hai ca parca am devenit mai coerenta. Ia uite cum imi zburda cuvintele de sub tastatura. Parca imi vine sa folosesec si tastele de la telefon sa scriu un mesaj. Daaar nu….mai bine nu. Si totusi…cu ce ma imbrac eu maine? Stai sa vad cum e vremea…binisor. Cred ca o sa optez pentru verde.

Hai ca m-am intins cu vorba, am depasit déjà cu o jumatate de ora timpul pe care mi-l acordasem ca sa frec menta cu gratie. Hi, hi…mi-am amintit discutia de azi dimineata de la metrou despre mojito si apa plata cu lamaie. Ar merge un mojito acum.

Dar gata….nu ne batem joc. Ma iau de treaba. Am zis. Si ca sa nu fie trecerea prea brusca,  inainte de asta mai trebuie sa: public aceste minunate randuri pe blog, mai intru un pic pe facebook ca n-o fi foc, mai beau niste cafea, o sa mananc bomboana aia de ciocolata (energyyyyyyy) si mai ascult o melodie de care mi-am adus aminte acum (fie, o impartasesc si cu voi 🙂 AICI ).

Ar trebui ca totul sa fie in regula acum. Sa verific….nope. Nu am chef inca… mai e pana la ora 3.

Of, babe…sunt buna, fara falsa modestie! mi-ar prinde bine totusi un triunghi echilateral..da de unde



Lasă un răspuns

et cetera
