Fragments of colors











{Martie 7, 2010}   DoR, dis-de-dimineata…

“Duminica ma duc la Opera.” Suna bine, nu? Si mie imi place. Dar hai sa mai adaugam – “duminica dimineata, la ora 10.00, o sa fiu PE SCENA la Opera”, suna din ce in ce mai bine. “Si va fi lume multa”…hai ca déjà imi place prea mult. Acum sa nu trageti totusi concluzii pripite…nu m-am apucat de cantat peste noapte (slava Domnului pentru urechile celor din jur), in schimb, pentru o zi, mi-am luat foarte in serios rolul din spectacolul din spatele cortinelor de pe scena Operei, organizat de oamenii de la DoR, alaturi de “za lital gad” si al sau  Canon, Alex Galmeanu.

Ne-am jucat. Am jonglat. Am ras. Am povestit. Am avut pahare personalizare (din plastic si scrise cu markerul). Am primit insigne (luv it). Apoi, ca sa trecem la lucruri mai serioase, am respirat (la numaratoare, nu asa de capul nostru…) Am stat nemiscate. Ne-am orientat cu greu dupa repere de genul “Mai la stanga! Nu, nu, cealalta stanga!”, sau “va rog,un pic de organizare in sud-est” (come on!!). Am luat-o de la capat la un moment dat, dar important a fost verdictul: “Pare in regula!” 🙂

Ce-a iesit…nu va spun, nu am voie. De fapt o sa vedem cu totii coperta, peste cateva saptamani, cand imi voi dori Decat o Revista, o cafea cu lapte, un fotoliu confortabil si muzica in surdina. Ah, abia astept!

P.S. Silvy, duminica viitoare…acelasi loc? Aceeasi ora? 🙂

Lasă un răspuns

et cetera
