Fragments of colors











{Martie 4, 2010}   dedicatie

Imi aduc aminte perfect ziua aceea de primavara. Ma tineai in brate, ma sarutai din cand in cand pe crestet, iar eu te rugam sa imi spui ceva frumos. Am vorbit despre culori. Si daca tot am vorbit despre culori te-am pus sa imi desenezi ceva. Ai luat caietul cu foaie velina si sus, pe pagina din dreapta ai inceput sa desenzi prin ochii mei crenguta inflorita de piersic. Ma tineai in continuare in brate , iar eu iti explicam cu lux de amanunte cum arata fiecare floare si frunza. M-am uitat la desen abia dupa ce ai terminat. Nu semana foarte bine, dar nu m-am suparat. Era asa de frumos…

Si mai stiu serile in care imi luai fiecare degetel in parte si mi-l masai, si imi spuneai cate o poveste cu ingerasi, si adormeam intotdeuna inainte sa aud finalul.

Aud si acum vocea ta care ma trezea dimineata, mereu la fel de duioasa si calda: “Hai ca s-a facut maine!” Cum sa nu te trezesti cu zambetul pe buze? 🙂

Asta e muuult, muuult prea putin din prea multele amintiri pe care le-am pastrat doar pentru mine, constienta fiind de faptul ca pentru tine poate au fost lucuri marunte pe care nici macar nu stiai ca eu le ador.

Si nu, nu pentru ca vine 8 martie sau 9 martie m-am gandit sa scriu asta pentru tine. Ci pentru ca asta seara pur si simplu am fost prea obosita sa iti vorbesc si as fi vrut doar sa fii langa mine si sa ma tii in brate fara sa imi ceri sa iti spun ceva. Ai fi inteles oricum tot.

Uite de-asta te iubesc mamico!

E foarte dragut si scris inteligent..pana la final ai crede ca e vorba de cu totul alta persoana.



Lasă un răspuns

et cetera
