Fragments of colors











{Martie 3, 2010}   primavaratica…

Oficial a venit primavara.

Imi aduc aminte de cand eram mica, (nu chiar mica-mica sa-mi fie teama sa dorm singurica), de faptul ca imi placea sa ma intind pe patura maro, acolo pe iarba abia iesita, cu grija ca nu strivesc vreun caltunas violet, si sa privesc cerul albastru, senin, in sfarsit senin si marcat de un soare care chiar incalzea, din nou. Si imi placea sa privesc fix intr-un punct, si sa vad cum la un moment dat incep sa apara pe cer niste rotocoale mici, si ma uitam fix si incercam sa le inteleg sensul.  De unde apareau sau de ce, nu intelegeam. Dar vroiam sa le dau un sens. Si imi placea cum se aglomereaza si se despart, cum dispareau intr-o clipa de neatentie sau deconcentrare, si cum reapareau cand privirea se fixa din nou pe un punct, undeva la marginea cerului.

Ei bine da, am simtit zilele astea ca a venit primavara. Cu florile, martisoarele, noroaiele si cerul ei albastru. In schimb nu m-am mai asezat pe patura maro ca sa vad cum lucrurile se inghesuie in jurul meu ca sa se intample. Ah, si pentru ca nu am stat culcata m-au luat de-a valma…si eu m-am lasat dusa. Telefoane, mail-uri, muzica, prietene, povesti, ceai negru, povesti, vin, cuvinte, muzica, nebunie, iar mailuri, iar telefoane, plastic, weekend, lene, povesti, teme, intrebari, niciun raspuns, replici, nici un inteles.

Punct. Punct. Gata, nu mai intreb. M-am deconcentrat  si nu mai inteleg nimic.

Nu o sa incerc sa ma concentrez la loc.

Lasă un răspuns

et cetera
