Fragments of colors











{Ianuarie 30, 2010}   Accesorii

Mi-am cumparat geanta azi. E bleumarin si merge la blugi. Si ei tot azi cumparati. 🙂 Dar nu asta e important. Altul este motivul care m-a facut sa ma asez in fata laptop-ului si sa scriu.

Si anume, o data ajunsa acasa, dupa parada modei (ca doar na…in oglinda de acasa se vad altfel lucrurile, pantofii sunt si ei fara numar, combinatii de culori asemenea), m-am gandit  ca ar fi cazul sa imi inaugurez si geanta cea noua. Asta nu inseamna sa ies acum pe strada (desi imi trecea prin cap sa ma duc pana la supermarket sa cumpar cate ceva). Procesul de inaugurare a constat in transferarea miilor de lucrusoare din pana mai azi geanta oficiala, in cea noua.

Lucru care s-a dovedit a fi destul de laborious si indelungat. Ma intreb si eu cateodata de ce geanta mea e mereu plina desi de fiecare data cand plec de acasa verific 3 lucruri: telefoane, abonamente, bani. Pai si restul?? Si restul? ma intreaba acum vocea ratiunii. Pai hai sa vedem, ca poate cu ocazia asta ma lamuresc  si eu. Zic.

So…tzup in varful patului, pac geanta cu fundul in sus and now let’s play! (pe fundal – “Mai frate, cantaaa  Radio   Guerrilla” – a se citi cu intonatie, pentru cunoscatori).

Ce avem noi aici?  Sa le luam pe rand:

Mi-au atras mai intai atentia muuuulte monede (deci astea faceau zgomot cand mergeam pe strada!) pe care le-am strans frumusel si mi-am dat seama ca aveam aproape 10 Ron facuti bucatele, bucatele zgomotoase. Las ca scap de ele, acum cand o sa ma duc la supermarket. (- Doamna casiera, pregatiti-va sa numarati sau ma credeti pe cuvant, cum vreti!)

Next – hartiutze, mult hartiutze, bonuri, chitante, biletzele (era si cel de la Craciun cu persoana careia i-am facut cadou la birou), bilete de film, ratb la greu (acum am abonament, ha!). Si pentru ca sunt in sesiune, aveam si colectie impresionanta de instrumente de scris – 10 pixuri (don’t aaaaaask!!!), 2 creioane, 3 markere si un stilou. A, si ascutitoarea, dar asta era pentru creionul dermatograf.

Acum trecem la cosmetice & girls stuff. O-ho-ho! O intreaga trusa si slava Domnului mi-am gasit si rujul pe care il crezusem mult timp pierdut, creionul negru si cel verde, si un rimel mai vechi – dar pe asta l-am trimis direct la recycle bin. Ia uite mai si cerceii galbeni…cat i-am cautat saptamana trecuta si din cauza ca nu i-am gasit mi-am schimbat si bluza ca nu aveam cu ce sa o asortez (bine, bine, stiu! Negru merge la orice, dar eu ii vroiam pe astia galbeni asa ca don’t judge). Si ar mai fi o gramada de agrafe, clame, ace de par, bilute si o oja probabil aruncate in graba orei  8.30 dimineata. Aruncate si uitate… La toate astea se mai adauga si esarfa rosie – de ea stiam, este resursa de culore in cazul in care ma imbrac prea monoton intr-o zi 🙂

Si am mai gasit o cheie dar sincer, habar nu am de unde este, de unde o am, cum a ajuns ea la mine in geanta. Oricum, o pastrez ca cine stie…poate imi aduc aminte si descui vreo comoara cu ea. 😛

Castile si mp3-ul  sunt un must have asa ca de ele nu am fost uimita, doar ca a fost o ocazie buna sa imi descurc firele de la casti care in ultimul timp s-au scurtat, s-au scurtat, s-au scurtat. Ei, acum au revenit la lungimea initiala. (off topic, poate o sa am timp zilele astea sa imi schimb si playlist-ul de pe mp3, dar asta e alta poveste).

Din categoria “Food & beverage” avem pliculetze de ceai verde, negru si de zmeura, niste zahar brun si alb, guma de mestecat si 2 bomboane de ciocolata (pe care…le-am mancat).

Bineinteles ca in afara de hartiutze si chestii regasite si asezate pe aici prin camera, cam totul a fost transferat in noua geanta…de dragul diversitatii, nu? Cel putin acum stiu ce am in ea si aproximativ in ce buzunare le-am pus.

Asa ca dragilor, voi astia de nu purtati geanta si va multumiti cu 2 buzunare de la blugi, nu va mai intrebati de ce gentile noastre sunt mereu pline. Fiecare lucrusor a fost pus acolo cu o logica anume, iar toate la un loc formeaza o colectie de lucruri faine, care la un moment dat se vor dovedi a fi utile.

Ei uite acum ma duc sa imi fac un ceai..ramane de vazut daca va fi vede, negru sau de zmeura 🙂

Cosmetice says:

Interesant postul tau. Zilele urmatoare o sa parcurg mai multe posturi.



Lasă un răspuns

et cetera
