Fragments of colors











{Ianuarie 16, 2010}   status

M-am plictisit si mi-am schimbat poza de pe desktop.

M-am plictisit din nou si am deschis muzica…o bine-meritata pauza.

M-am plictisit si mai rau (am si obosit intre timp) si am deschis mess-ul.

Nu am chef de discutii la ora asta (poate si pentru ca stiu ca o sa incep sa ma plang ca a inceput sesiunea si bla , bla, bla si nu vreau). Dar si fara sa initiez vreo conversatie, sau sa ma abordeze cineva, pot spune ca stiu cate ceva despre voi, cei care sunteti online (available or not)…da, da!

Uite, de exemplu stau si ma uit la pozele de la avatar si vad ca 5 dintre voi aveti poze de la mare 🙂 He, he dragilor…si mie mi-e dor, dar mai avem ceva pana la vara.

Tyly, tu cred ca ti-ai luat un Husky pentru ca altfel nu ai fi avut vreun motiv sa schimbi poza cu masina cu care te mandresti 🙂 Hm…am I right? Cum il cheama?

FCRP-ul este tot cu AIO in brate, ca doar marti ne asteapta minunatul si extraordinarul examen. Asa ca sunteti, dragi colegi, care mai de care mai preocupati: “Busy”, “Idle” (semn de adormire cu capul pe carti sau de abandon in cautarea unor preocupari mai interesante), “AIO” (hai mai Ramo, fii mai inventiva!), “It’s beyond words…” (cred si eu Anca, dupa atatea grafice…) si…”Problema femeilor este ca ele devin pasionate de un nimc, si apoi se marita cu el! Cher” (WTF?!? Ma rog, nu vreau sa stiu mai multe dar cred ca e nasol sa suferi deceptii in dragoste si sa mai fii si in sesiune…sa te imparti intre perspectiva procesual-organica si citate din Cher solicita ceva efort).

Ma bucur sa vad ca lumea asculta muzica buna si o si impartaseste, asa ca mersi frumos Corina pentru “The Scottish charleston”!

Si tot la capitolul “citate celebre” – “Am invatat sa am rabdare, ca totu’ iti iese atunci cand nimeni nu te crede in stare!” Bravo, fata!

Alex, tu ai scapat de 3 examene deja? Yupiii….dar “3 down, 11 to go!” nu suna prea bine totusi… Bafta in continuare! 😉

Ar mai fi ceva filme in derulare, un BRB (desi la ora asta nu cred ca mai are rost, mai bine dormi! 🙂 ), cateva idle si cativa invisible (muhahhhhaaaa….v-am prins! :D).

Ia gata, ca ma iau de treaba…mai am vreo 50 de pagini pentru seara asta, plus un test de facut!

Oricum, va las postul asta la status…in caz ca va intrebati ce fac! 🙂

Lasă un răspuns

et cetera
