Fragments of colors











{Ianuarie 9, 2010}   Test de compatibilitate

Ador diminetile de sambata! Ma fac fericita pentru ca:

– nu mai suna alarma de la ceas

– nu trebuie sa ma dau jos din pat in urmatoarele 2 minute de cand am deschis ochii

– no make-up, no office, no stress 😛

Si  cel mai mult imi place sa stau fix in varful patului, cu cafeaua langa mine (ihmmmmm…), sa ascult muzica si sa ma pierd rasfoind articole, bloguri, site-uri, newslettere etc, etc, etc.

Ce m-a facut sa scriu post-ul asta pe blog este un articol pe care l-am gasit intamplator pe un site for ladies only si care oferea informatii valoroase despre compatibilitatea in functie de grupa sanguina!!!!

Uite asa am aflat ca, potrivit grupei mele, am o fire de Business Lady , calculata si prudenta, dar pasionala si posesiva… La capitolul compatibilitati, sa te tii! Barbatii cu grupa O sunt o partida buna, cei cu A sunt alegerea potrivita, B-ul este pentru aventuri scurte, iar cu AB-ul e jale.

Bun, imbogatita cu aceste informatii, m-am gandit sa restrang un pic aria catre “Mister Perfect”, asa ca am consultat si astrele, care mi-au spus ca merg la sigur cu Taurii, Fecioarele si Capricornii, dar cu Sagetatorii si Berbecii o sa dau de dificultati Karmice (la dracu’, nu vreau sa ma bag in asta!).

Asa..next step! Compatibilitate in functie de nume, de data nasterii, de ascendent, de ocupatie si lista e luuuunga, prea lunga pentru mine.

Si pentru ca nu am vreo sansa sa tin minte toate astea si sa stau eu sa calculez profiluri, facem asa:

– Cupidoaneeee! Ma Cupidoane, baga tu un cip in sageata, pune niste filtre in functie de criteriile mai sus enumerate si te rog sa mergi direct la tinta. Sa te puna al cu coarne sa ma bagi in dificultati Karmice sau sa nimeresti vreunul agitat sau nehotarat cu grupa AB care sa aiba un nume cu mai mult de 5 litere, si ascendent in Gemeni, care sa stea toata ziua in fata calculatorului si sa aiba ochii mai apropiati cu 3 mm decat ii am eu, ca s-ar putea sa ramai fara fulgi la aripioare!

Acestea fiind tastate, ma declar multumita ca am scapt de aceasta responsabilitate si astept calculata si prudenta, ca o Business Lady (nu ma pot importivi destinului, na!) ca sageata lui Cupidon sa isi faca treaba.

Dar vai! Si daca ma pocneste vreun coup de foudre, ce fac?

eu nu ma pricep la astre, dar stai linistita, te vei descurca indiferent de situatie, si cu sageata si fara sageata, dar si cu dificultati karmice!!:D:D:)))



danivas says:

Aly, nu ne jucam aici! Daca intru in vreo dificultate Karmica te chem sa ma scoti! =))



bineinteles, te ajut cu cea mai mare placere!!lasa-l pe mana mea!!:D:D:D:D am eu grija!!!



Lasă un răspuns

et cetera
