Fragments of colors











{Ianuarie 3, 2010}   2010?

De obicei, cand avem de a face cu un lucru nou, ni se pun la dispozitie si niste instructiuni de folosire, astfel incat fenomenul de acomodare la nou sa fie unul cat mai lejer, sa nu intampinam dificultati sau pur si simplu ca sa ni se para lucrurile mai usoare.

De vreo 3 zile, prinsa in nebunia primelor zile ale anului, cu telefoane, cu pupaturi si urari, cu La multi ani si planuri de viitor, ma cam inghioldeste o intrebare. Si anume…a venit anul nou. Bun, simplu si logic. Daaaaar…si acum ca a venit….ce fac cu el? Mi-a fost trantit in fata, o data cu paharul de sampanie de la ora 12 si nu prea stiu de unde sa il apuc.

De scapat, oricum nu scap de el de 12 luni…

Si pentru ca, nou fiind, anul asta 2010 nu a venit la pachet cu instructiuni de folosire, las ca i le scriu eu astfel incat sa se potriveasca pentru ce vreau eu sa fac cu el…

Asadar:

Numele Produsului: 2010

Compozitie: 365 de zile impartite in 12 luni (in ordine cronologica de la ianuarie pana la decembrie)

Dozare si administrare:

Se iau luna ianuarie si februarie, se imparte timpul in mod convenbil intre serviciu si facultate, se tocesc cele 6 materii si se pierd neuroni, in ciuda efortului de intretinere a acestora cu lecitina, ciocolata neagra si cafea. Toata aceasta perioada se asezoneaza bine cu exercitii de respiratie si stapanire a nervilor, plus cateva playlist-uri puse pe repete sau radio Guerrilla, in functie de dispozitie.

Luna martie se incepe cu zambetul pe buze, cu niste martisoare si ghiocei. Cearcanele si firele de par albe aparute in perioada care tocmai s-a incheiat vor fi acoperite de razele calduroase ale soarelui si de cateva ore petrecute pe la salonul de cosmetica.

Luna aprilie se incepe si ea cu ceva cadouri de la iepuras si cu oua rosii, cu niste zile petrecute pe acasa si se incheie in mod vertiginos cu ziua de 29, care imi va fi dedicata in totalitate. Mie si celor 23 de ani pe care ii voi implini (pffff…. :)? Sau :(?)

Luna mai…va trece si ea, facand loc primei luni de vara care se anunta anul acesta cu temperaturi de peste 50 de grade la umbra ultimei sesiuni!!!!!!!!!!!!! (Sunt dispusa sa indur si 100 numai sa treaca o data!).

A doua jumatate a anului se administreaza in doze puternice de distractie, mare, soare, munte, prieteni, vodka cu mere sau portocale, fara a tine cont prea mult de ratiune (oricum, 90% din neuroni vor fi murit cu ceva luni in urma).

Datorita continutului mare de cadouri si euforie aduse de sarbatorile de iarna, luna decembrie se recomanda a fi consumata cu moderatie, pentru a pregati terenul pentru party-ul de pe 31 decembrie si pentru noile instructiuni de folosire ale lui 2011.

Atentionari speciale:

Lunile martie-iunie vor  fi un fel de amestecatura naibii*, al carei produs final va fi lucrarea de licenta, prin urmare se recomanda ca aceasta perioada se fie consumata departe de persoane care stau prost cu nervii.

*Mentiune

Amestecatura naibii = crize, nervi, cafea, nopti albe, crize, nervi, cafea s.a.m.d.

Ei, si acum ca stiu ce am de facut…cred ca ma apuc de yoga!

:)):)):))imi place!!!2010 al tau seamana nespus de mult cu al meu!!eu zic sa nu ne facem griji!!:))) si, din martie,imediat dupa sesiune neuronii nostri(atat cat mai raman din ei) se vor distruge impreuna pe la BCU, ca de, trebuie sa-mi fac si eu lucrarea de dizertatie, iar tu pe cea de licenta!!…cat despre 23 de ani,nu stiu ce sa zic, eu trec la 24!!oare sa-mi fac griji??:))):))ar fi bine totusi sa nu ma pronunt!!:))pup, si, tine minte: ne vom descurca!!suntem fete destepte,important este sa nu intram in panica!!sau am intrat????:))))



danivas says:

Nu, nu! N-am intrat in panica, si nici nu o sa intram. Am inceput aseara cu Silvy niste exercitii de yoga..s-a dus naibii tot stresul, dar nu datorita concentrarii, ci de ras!
Avem arme, so join into the club!:)



[…] anul trecut pe vremea asta aveam niste asteptari destul de mari si stiam foarte clar ce va sa vina (iata si dovada), ei bine pe tine te provoc sa ma provoci  si te provoc sa ma surprinzi, daca s-ar putea in cele […]



Lasă un răspuns

et cetera
