Fragments of colors











{Decembrie 27, 2009}   Christmas Mood

Ultima seara de Craciun…ultima seara a acestei sarbatori pentru care eu cel putin, si sunt convinsa ca nu sunt singura, am pregatit-o cu aproximativ 2-3 saptamani inainte: lista de cadouri, lista de prajituri pe care vreau sa le fac, lungile seri in care ma gandeam “Hai k mai e un pic si vine Craciunul”, placerea de a asculta colinde si cantece de Craciun inca de la inceputul lunii decembrie, luminite, vacanta etc etc etc. Si toate acestea au trecut asa de repede ca nici nu am avut timp sa savurez fiecare moment in parte. Stiu doar ca am fost inconjurata de familie, de prieteni, de zapada (transformata in ploaie, dar asta e alta poveste), de muzica si cadouri.

Daaaar, ce imi place este ca, din toata nebunia asta, am remarcat 3 lucruri:

– inconjurata fiind de o mie si una de tentatii culinare, mi-am pastrat intacta dragostea pentru bomboanele Raffaello si portocale

– dintre toate emisiunile de la tv pe care le-as fi avut la dispozitie, cand telecomanda ajungea la mine se bloca invariabil pe postul VH 1

– dintre toate colindele si cantecele pe care le-am ascultat toata aceasta perioada, am rezervat in fiecare dimineata un moment special pentru cafea si Nouvelle Vague… and if I had the chance, I’d ask the world to dance…

Si pentru ca a fost frumos, a trecut repede…

Acum gata, de maine ne pregatim pentru Revelion 🙂

Sa incepem cu putina miscare, zic!

…let’s dance little stranger!

Lasă un răspuns

et cetera
