Fragments of colors











{Noiembrie 30, 2009}   Vampiri vs varcolaci sau cum a fost la Twillight…

Cum a fost la Twillight…

In primul rand a fost spontan…nu mi-am planuit, nu mi-am rezervat bilete cu o luna inainte, nu am asteptat cu atata nerabdare…insa recunosc ca mi-am dorit sa il vad. Si uite ca am ajuns…la premiera chiar. UAU!

Am ajuns la cinema la ora 19.00 si am hotarat sa intram la primul film care incepea si la care gaseam bilete. Twillight incepea in aproximativ 15 minute asa ca eu mi-am luat orice gand ca ar mai fi bilete disponibile. Dar cum aglomeratia pe care ma asteptam sa o gasesc se lasa asteptata, ne-am asezat frumos la casa (in fata noastra fiind doar 2 persoane), am cumparat bilete avand locuri mai mult decat rezonabile.

Recunosc ca in momentul in care ma indreptam victorioasa catre sala, tinanad mandra biletele la vedere, ma bucuram ca un copil care tocmai s-a incaltat cu ghetutele noi primite de la Mos Nicolae (asta ca sa fim in ton cu data de 6 dec care se apropie :)). Buuuun…am sarit de floricele si sucuri acidulate (don’t ask! :P) si am ajuns in sala….cam gol 😕 Hmmm…hai, lasa ca in 10-15 minute se umple! Sigur! (mi-am zis eu…) Intr-adevar lumea a inceput sa se adune si parea destul de nerabdatoare. Vecini: pe randul din fata o gasca amestecata de fete si baieti, 16-17 ani. De remarcat aici sapca neagra cu muuulte paiete ale unuia dintre tinerii masculi…feşăn! Pe randul din spate: 3 domnisoare, 10 -12 ani (maxim), imbracate dupa ultima moda, insotite de o tipa (28-30 ani) care le dadea sfaturi despre cum sa se poarte in societate (in cazul asta cum sa isi aseze posetele, sucurile, picioarele…). In rest, compania a fost cat se poate de agreabila 🙂

Si hai ca s-au stins si luminile si a inceput filmul. A, nu v-am spus ca prietenul cu care am fost nu vazuse prima parte si nici nu citise cartea, asa ca am incercat sa ma pun pielea lui si sa vad daca intelege ceva din film….hmmm, cam greu. Asa ca m-am simtit datoare sa dau explicatii pe durata filmului, pe ici pe colo prin punctele esentiale ca altfel saracu’ nu intelegea mare lucru. Si doar eu il tarasem la premiera… ;;)

Nu stau sa povestesc acum filmul sau fazele care mi-au placut sau nu. Dar, pe principiul « ce am invatat noi de aici », concluziile mele ar fi urmatoarele:

– cartea este mult mai captivanta decat filmul

– cred ca daca lipeau pe ecran imaginea lui Jacob (la bustul gol, hehe) cei din sala (hai, bine, cele din sala) ar fi avut mai multa rabdare sa stea 2 ore pe scaun

– Edward face cam tot filmul, iar impiedicata de Bella completeaza la partea de umor

– filmul este dragut, efectele acceptabile, dar sa nu va duceti cu mari asteptari ca s-ar putea sa fiti dezamagiti.

Dar finalul….oh, finalul…Doamne cum fost! Imi pare rau pentru cei care nu au vazut fimul si le voi divulga finalul, dar nu pot sa ma abtin.

Deci, cadru cu cele doua personaje principale, priviri provocatoare, respiratii sacadate, emotie gen “love is in the air” dar presarata pe alocuri cu un pic de tragism ca sa dea greutate situatiei… In aceasta atmofera incordata, noi toti cu sufletul la gura (intrebandu-ne in acelasi timp – “oare cat e ceasul?”) simtim cum intrebarea, marea intrebare sta pe buzele (rujate) ale vampirului Edward. Si…si… iata ca intreaba: “Bella…(pauza, oftat)…” Mai, dar pana sa zica si restul (adica o cere in casataorie) s-a auzit in sala cel mai caraghios stranut pe care l-am auzit vreodata de am crezut ca si personajele de pe ecran vor incepe sa rada. Asa ca s-a dus naibii tot momentul, dar cel putin ne-am distrat.

Asadar, draga Edward, nu fii suparat ca momentul la care ai muncit atat de mult si pentru care ai repetat intens, s-a pierdut in spatele in unui stranut si a hohotelor de ras din sala. Oricum Bella nu ti-a raspuns. Asteptam impreuna pana la episodul urmator. Poate atunci va iese mai bine….si nu ma refer neaparat la scena finala.

Lasă un răspuns

et cetera
