Fragments of colors











{Noiembrie 27, 2009}   Friday pill

Sincer, nu prea cred in horoscop, stele, destin, oracole si cai verzi pe pereti (decat daca zic de bine, na! :)), insa am gasit AICI o descriere a zodiilor care m-a distrat foarte tare si in care, culmea, m-am regasit si eu intr-o oarecare masura…  Si mi-a placut atat de mult cum sunt descrise zodiile incat am citit pentru aproape tot zodiacul…la EL, evident 🙂

Daca va pasioneaza astrele cititi si voi. Daca nu va pasioneaza, cititi totusi pentru ca o sa va placa macar stilul si abordarea 🙂

Enjoy!

P.s. „Sunt tauroaica si deci o fiinta vai, atat de simpla. Dar pe tine te vreau complicat in fel si chip, altfel mi se apleaca. Ai grija ce faci si nu ma supara prea tare. Pentru ca te mananc cu fulgi cu tot. Capisci?”

Lasă un răspuns

et cetera
