Fragments of colors











{Noiembrie 8, 2009}   de ce imi plac diminetile de week-end?

– pentru ca nu suna ceasul la ora 7.00 sau chiar mai devreme

– pentru ca stiu ca pot sa stau in pijamale pana a doua zi de dimineata daca vreau

– pentru ca pot sa imi beau cafeaua ciufulita in varful patului, nu in camasa si sacou pe scaunul de la birou

– pentru ca primul lucru pe care il fac cand deschid laptopul nu este sa vad ce mail-uri am in Outlook

– pentru ca nu imi pasa ce vreme e afara din moment ce nu trebuie sa plec din casa decat daca am chef

– pentru ca pot sa ascult Nouvelle Vague si sa imi fac planuri fara sa ma intrerupa nimeni

– pentru ca pot sa stau in baie cat vreau, dar nu ca sa-mi aranjez parul sau sa ma dau cu rimel, ci  sa ma stramb in fata oglinzii (exercitii antirid, mai! nu va ganditi la altceva…)

– pentru ca nu trebuie sa ma dau cu fond de ten si ruj

– pentru ca nu trebuie sa imi fac griji ca nu am haine calcate pentru ziua respectiva (ca doar am zis ca stau in pijamale)

– pentru ca nu am planuri, dar stiu ca sigur voi face ceva si astept sa vad ce mi se propune. Iar daca nu se intampla asta, hei! las’ k va propun eu! 🙂

– pentru ca zambesc larg si imi spun „mai e muuuuuult pana luni!” 🙂

Sa ridice mana cine e de acord cu mine!

Lasă un răspuns

et cetera
