Fragments of colors











{Noiembrie 1, 2009}  

1 an. Punct, si de la capat.

 

Ma cenzurez!!Merita cu varf si indesat o caracterizare ca la carte,cum numai eu stiu sa o fac. 😀 Dar, vorba ta, punct si de la capat!!Capul sus, ai puterea sa treci peste,stii ca valorezi mai mult!!Sunt sigura ca, in viitorul apropiat, se va schimba ceva in viata ta!Se pare ca eu am un talent fantastic sa dramatizez,asa ca incerc sa nu pastrez acest ton!!:))Zambeste!!pup,abia astept sa ne vedem, imi trebuie reteta de scapat de stres, ma afecteaza full time!!!:))):))



danivas says:

Of, ce dulce esti! 🙂 Mi-am iesit oricum din starea aia cu o discutie interesanta pe mess…you know!;) Asa ca s-ar putea sa cunosti pe cineva cand vei veni in Bucuresti 🙂 Face parte din reteta antistres! So, let the music play!



Eu am nevoie de o reteta urgenta!!:)):D Mai am 5 saptamani, dupa care ma voi linisti,asa sper!!:D Pai, am zis, o sa fie bine!!Deja incepi sa radiezi,asa obs din discutiile de pe mess!! Imi place mult melodia!!



Lasă un răspuns

et cetera
