Fragments of colors











{Octombrie 28, 2009}   Caut hobby

Am si eu o curiozitate – voi ce faceti cand nu aveti ce face? Cu ce va umpleti momentele in care prietenii nu-s disponibili si pur si simplu trebuie sa va tarati existenta pana a doua zi, cand cineva va fi acolo, gata sa va umple timpul liber?

Eu am fost si sunt in continuare tare invidiosa pe cei care au un hobby…am cautat si eu, dar nu am reusit sa dau de unul. Ce simplu ar fi sa dau un search pe Google si sa imi aleg de acolo dintr-o lista prestabilita un hobby perfect pentru mine. Si sa il fac doar al meu, sa imi ocupe mie acele momente goale, sa il iubesc, sa il doresc, sa simt ca nu pot trai fara el, sa  ma trezesc noaptea din cauza framantarii si a pasiunii, sa ii daruiesc gandurile mele, sa ne completam  reciproc, sa obosesc dar sa imi doresc sa contiunui…

Sa continui sa ce…..?

Regret, sincer regret ca nu am putut niciodata sa fiu fascinata de fluturi (oare de ce m-am gandit prima data la asta?), nu am avut inclinatie catre pictura, fotografie, catre vreun sport anume sau pur si simpu nu mi-am dedicat timpul pentru ceva anume…ceva constructiv cum ne spuneu profii prin generala sau liceu.

As putea insa sa ma absolv de vina asta de a nu avea un hobby pentru ca am incercat… Am incercat, da! Dar nu mi-a iesit. Am fost de cateva ori la cercul de pictura dar cred ca nu se preda inca lectia cu pictura abstracta, asa ca nu m-am integrat. Am vrut sa sa colectionez timbre, dar nu am inteles cum se face si am strans toate plicurile din casa, am dezlipit cu chiu  cu vai timbrele si….nu am simtit nicio satisfactie… Apoi am inceput sa ma uit la Formula 1…si eram pasionata, vorbeam cu baietii in pauze despre Hakkinen (imi placea mie mult), dar cand nu a mai castigat cateva curse la rand, m-am lasat si de sportul asta. Ufff…oare la ce am si eu talent? Iti trebuie cumva talent ca sa ai un hobby sau treaba asta vine de la sine?

Oare exista undeva un croitor de hobby-uri? M-as duce la el, mi-ar lua masurile, m-ar privi din cap pana in picioare si cu un ochi de expert mi-ar putea recomanda niste culori, niste vise, niste adrenalina, niste sentimente. Iar la final, cand voi fi plecat de la el cu hobby-ul meu gata sa fie exploatat, sa strige cu un glas multumit, ca un artist care isi admira lucrarea dupa ce o finalizeaza: „-DA! Mai bine de atat nu se putea! Este exact ce iti lipsea!”

Sau as putea a scriu un anunt la mica publicitate. Ar suna asa: „Domnisoara, 22 de ani, caut hobby, o pata de culoare care sa se potriveasca tenului meu si culorii ochilor. Exclus pictura, filatelie si Formula 1. Astea deja m-au plictisit. Pentru sugestii va rog sa ma contactati la nr. de telefon….”

Cred ca suna rezonabil.

Dar pana atunci o sa fac in continuare ce fac si acum – visez cu ochii deschisi. Oare as putea sa fac un hobby din asta…? O sa ma gandesc!



Costin says:

Hai sa fiu si un pic de filozof, sau psiholog, sau snob, nush sigur… si sa-mi dau si eu cu parerea despre…aaaa, despre ce ai scris tu aici? 😀 a, da… despre hobby-uri! Ce sunt alea? Just kidding! 🙂 Micul filozof din mine ti-ar spune ca hobby-ul iti ofera o eliberare din rutina zilnica, că este manifestarea a ceea ce am vrea sa fim dar nu putem in totalitate, psihologul ti-ar spune ca hoby-ul/urile sunt manifestarea propriei personalitati iar snobul ar zice: pffff… dar intr-un mod elegant! Asa ca… gândeste-te cum ai vrea sa scapi de rutina zilnica, ce fel de personalitate te defineste si cat de elegat poti sa spui pffff si… atunci poti sa-ti gasesti un hobby! Este cea mai simpla cale! Părerea mea! 🙂
p.s. probabil hobby-ul meu este de acela de a nu avea hobby-uri! Ha ha… ce snob sună! 😀



Lasă un răspuns

et cetera
